מהי תורת הנומרולוגיה הקבלית?

מהי תורת הנומרולוגיה הקבלית?

הנומרולוגיה הקבלית היא תורת המספרים הגורסת כי כל אדם מקבל ברגע לידתו סידרה של מספרים המשפיעים על מהלך חייו ועל הפוטנציאלים בהם.
תורת הנומרולוגיה הקבלית מתייחסת בעיקר לתאריך הלידה ולאותיות המרכיבות את שמו של האדם אך גם כאן ישנן גישות שונות המשלבות גם את היום בשבוע, את התאריך העברי, את פרשת השבוע ועוד מרכיבים שונים העשויים לסייע בחשיפת הפוטנציאלים של אותו אדם.
ייעוץ נומרולוגי הוא בעצם ניתוח המספרים הללו וחשיפת האפשרויות העומדות בפני אותו אדם ברגע נתון. חשוב להבין שניתן לשנות את העתיד בכל רגע. הנומרולוגיה רק מאפשרת לבחור את מסלול העתיד המתאים יותר. הכל צפוי והרשות נתונה – אפשר לצפות את האפשרויות העתידיות שלנו ובידינו הרשות לבחור את הדרך או לשנותה.
ניתן להזמין יעוץ נומרולוגי קבלי לפני קבלת החלטות לתחום הפרטי והעסקי. התאמת זוגיות, וייעוץ זוגי, מפת בריאות, התאמת קריסטלים, בחירת שם לתינוק, בחירת שם לעסק, הכוונה מקצועית, התאמת שותפויות עסקיות ועוד.

נומרולוגיה וקבלה
הנומרולוגיה הקבלית מתבססת בעיקרה על תאריך לידתו של האדם ושמו המלא. ניתוח הנתונים הללו מאפשר גילוי עיתויים והזדמנויות והכל מתוך שאיפה להגשמת ייעודו של אדם.
הנומרולוגיה הקבלית מאפשרת לנו לחשוף תכונות אופי של בני האדם, סביבת עיסוק מתאימה וכן את העיתויים המומלצים ביותר לעשיית דברים.
תאריך לידתו של אדם טומן בחובו אינפורמציה בנוגע להזדמנויות ואפשרויות בחייו של אדם.
הנומרולוגיה הקבלית מאפשרת חשיפת אופיים של בני האדם.
כל אדם ביום היוולדו נולד עם “שליחות” (= ייעוד בחיים), שמבחינת הגורל הוא אמור לממש במשך שלושים ושש שנים מתוך כל שנות חייו ויש לשלושים ושש השנים הללו זמן התחלה מדויק המשתנה מאדם לאדם ואשר ניקרא גיל ייעוד או גיל יציאה.
גם לגורל תפקיד בכל מערכת חיינו. תפקידו של הגורל הוא לכוון אותנו אל הייעוד שלנו, על כן במהלך שנות המימוש שלנו הגורל מנסה לתת לנו הזדמנויות ואפשרויות למימוש ייעודינו ומדי פעם בפעם גם “בודק” בשנת המשוב, אם אנו נמצאים בכיוון הנכון בדרך למימוש הסופי.
משפט המפתח בתורת הנומרולוגיה הוא “הכול צפוי והרשות נתונה“.
“הכל צפוי” = לכל אדם יש ייעוד מוגדר שאתו הוא נולד ואותו הוא צריך להגשים
הרשות נתונה” = במהלך חייו אדם עומד בפני התלבטויות והחלטות שעליו לקבל: כל החלטה מקרבת או מרחיקה אותו מהגשמת ייעודו והגורל בודק מדי פעם, מתגמל את האדם כאשר הוא בדרך הנכונה, או מעניק משוב שלילי ומכוון כאשר האדם סוטה מן הדרך, אדם שבגורלו הוא אמור להיות נטכח בסביבה טיפולית הרי שבצורה קיצונית הוא יכול להגיע לבית החולים כרופא או חלילה כחולה והכל תלוי אם הוא זה ששולט על חייו ועל גורלו או שהגורל שולט בו ובחייו.
כך במהלך חיינו אנו מקבלים תשובות על הבחירות שעשינו בתחומים שונים בחיינו: זוגיות, מקום המגורים, עיסוק, פרנסה וכו’.

דילוג לתוכן